Posted by : yasiru Monday, January 27, 2014



ඔන්න ගොඩාක් කාලකෙට පස්සෙ මම ආවා.මම දැන් ගොඩාක් වෙලාවට පාවිච්චි කරන්නෙ පෝටබල් බඩු.මොකද ලේසියි බාගන්න එච්චර වෙලාවකුත් යන්නෙ නැහැනේ හික්.ඒ නිසා මම ඊයෙ After Effects Portable Versions සෙට් එකක්ම හොයා ගත්තා.ඉතිං මට ඔයාලට ඒක දෙන්න හිතුණා.මේ හැම මෘදුකාංගයක්ම වැඩකරන්නෙ 64 bit වලට .ඒ නිසා ඒකත් චෙක් කරලම බාගන්න.දරන් වෙබ්සයිට් එකේ අර අමුතු වචන කියන අය අඩුයි නේ.මොකද දන්නෙ නැහැ.උන්ට එපා වෙලා ඇති.අපි ගන්ං ගත්තෙ නැහැනේ.එහෙනම් පහළ බට්න් ක්ලික් කරල ඕන එක ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න.එහෙනම් මම ගියා.

Adobe Dreamweaver CS 4 Portable Version


Adobe Dreamweaver CS 6 Portable Version


Adobe Dreamweaver CC Portable Version





Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome

ඕහ්..තවම member කෙනෙක් වුණේ නැත්ද

▪ අලුත් විදියට හිතන්න 
▪ අලුත් දේ ඉගෙන ගන්න 
▪ අලුත් දේ කරන්න 
▪ අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න 
▪ ඔයත් දැන්ම සාමාජිකයෙක් වෙන්න.

Followers

Sunday 7.30 a.m

Online සිංහයින්


- Copyright © සිංහPedia -SinHaPedia.com- Powered by SinHaPedia INC - Designed by Yasiru Udana Ransara -