Posted by : yasiru Sunday, February 2, 2014




මම ඔය එක එක හොර වැඩ කරනකොට IP hide කරලනේ කරන්නෙ.ඒක කරන්නෙ පොඩි පොඩි සොෆ්ට්වෙයා කෑලි යොදාගන්නවා.ඒත් ඒවලින් මට අහුවුණු හොදම එක තමයි Platinum Hide IP.නමුත් මේක දෙන්නෙ එක දවසයි ෆී.ඊට පස්සෙ සල්ලි ගෙවන්න ඕන.ලංකාවේ ගොඩාක් අයට තියන ගැටලුව තමයි මේ සල්ලි.මම මේක මගඇරල යන්න පුලුවන් විදියක් අන්තර්ජාලය පීරල හෙව්වා.අන්තිමේදී බඩු හම්බ වුණා.ඔයාලට කියන්න මේක free වගේම portable එකක්.මම පල්ලෙහායින් දාන්නම් ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න.අවශ්‍යයි කියල හිතෙනවනම් ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්න.අනිවාරයෙන්ම මේක උවමනා වෙයි.එහෙනම් මම ගියා.


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome

ඕහ්..තවම member කෙනෙක් වුණේ නැත්ද

▪ අලුත් විදියට හිතන්න 
▪ අලුත් දේ ඉගෙන ගන්න 
▪ අලුත් දේ කරන්න 
▪ අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න 
▪ ඔයත් දැන්ම සාමාජිකයෙක් වෙන්න.

Followers

Sunday 7.30 a.m

Online සිංහයින්


- Copyright © සිංහPedia -SinHaPedia.com- Powered by SinHaPedia INC - Designed by Yasiru Udana Ransara -